مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 16:202021-05-17سياسي

تثبیت مالکیت 63 درصد از اراضی ملی تا پایان سال 1399


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور میزان تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی تا پایان سال 99 را 63 درصد عنوان و ابراز امیدواری کرد که با زمان بندی صورت گرفته در سند تحول، - رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور میزان تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی تا پایان سال 99 را 63 درصد عنوان و ابراز امیدواری کرد که با زمان بندی صورت گرفته در سند تحول، تا پایان سال 1400 تمام اراضی ملی و منابع طبیعی تثبیت و سنددار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ذبیح الله خداییان، امروز (دوشنبه 27 اردیبهشت) در گفت وگوی 18:30 شبکه خبر سیما با موضوع کاداستر، به تصویب قانون جامع حدنگار در سال 93 اشاره کرد و گفت: مطابق این قانون، تمامی دستگاه های دولتی مکلف هستند که نقشه اراضی خود را ظرف دو سال در اختیار سازمان ثبت اسناد و املاک قرار دهند و این سازمان نیز در مدت 5 سال نسبت به اجرای این طرح اقدام کند.

وی با بیان این که در همان مدت دو سال اکثر ادارات به تکلیف قانونی خود عمل نکردند، بیان کرد: بر این اساس اجرای طرح کاداستر به دلیل عدم همکاری دستگاه های اجرایی و عدم اختصاص بودجه ی لازم نتوانست پیشرفت لازم را داشته باشد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تصریح کرد: در مدیریت جدید قوه قضاییه، موضوع کاداستر در سند تحول قضایی مورد توجه قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت مالکیت 63 درصد از اراضی ملی تا پایان سال 1399

تثبیت مالکیت 63 درصد از اراضی ملی تا پایان سال 1399