مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:552021-05-17حوادث

توزیع 200 چادر و 1800 بسته غذایی توسط هلال احمر خراسان شمالی در مناطق زلزله زده


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از امدادرسانی به آسیب دیدگان و توزیع بسته های غذایی بین خانواده های زلزله زده در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از امدادرسانی به آسیب دیدگان و توزیع بسته های غذایی بین خانواده های زلزله زده در استان خبر داد.

ابوالفضل محبان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با وقوع دو زمین لرزه با بزرگای بالای 5 ریشتر در سنخواست، 7 روستا و 156 منزل مسکونی دچار آسیب شدند .

وی با بیان اینکه بیش از 20 زمین لرزه طی امروز مناطق مختلف خراسان شمالی را لرزاند افزود: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر استان از همان دقایق ابتدایی در مناطق زلزله زده حاضر شده و مشغول امدادرسانی شدند.

محبان ادامه داد: تاکنون 138 نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر در قالب 41 تیم امدادی با حضور در منطقه نسبت به ارزیابی اولیه، امدادرسانی و ارزیابی ثانویه منطقه اقدام کردند .

وی با اشاره به اینکه خسارات وارد شده به منازل مسکونی بیشتر مربوط به دیوارهای گلی، ترک خوردگی و ابنیه سست بوده است افزود: عمده خسارات وارد شده در منطقه قزل حصار شهرستان گرمه بوده و تاکنون 200 چادر، 66 تخته موکت و 33 تخته پتو در منازل آسیب دیده و بیش از یک هزار و 800 قوطی کنسروجات در قالب تغذیه اضطراری بین حادثه دیدگان از زلزله توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 200 چادر و 1800 بسته غذایی توسط هلال احمر خراسان شمالی در مناطق زلزله زده

توزیع 200 چادر و 1800 بسته غذایی توسط هلال احمر خراسان شمالی در مناطق زلزله زده