مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:452021-05-17سياسي

باید برای ارتقاء نقش شورای فرهنگ عمومی قدم های مؤثری برداریم


رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: در نظر داریم برنامه بزرگداشت روز مهم 14 خرداد که نقطه ثقل آن دشت ورامین است را، در این دیار برگزار کنیم؛ - هر 3 شهرستان برنامه مشترک و هماهنگی را برگزار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد، عصر دوشنبه (27 اردیبهشت) در آیین تجلیل از نویسندگان، مؤلفان و مدافعان سلامت پیروان ادیان توحیدی که در شهرستان پاکدشت برگزار شد، با تاکید بر این که باید تلاش کنیم برای ارتقاء نقش شورای فرهنگ عمومی قدم های مؤثری برداریم، اظهار کرد: در نظر داریم برنامه بزرگداشت روز مهم 14 خرداد که نقطه ثقل آن دشت ورامین است، هر 3 شهرستان برنامه مشترک و هماهنگی را برگزار کنند.

ابوترابی با بیان این که در حوزه فرهنگ فاصله معناداری با آنچه که باید، داریم، گفت: صدها سال انبیاء مبعوث شدند برای این که جامعه در یک سطح فرهنگی قابل قبول قرار بگیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران بیان کرد: اسلام برای عقیده، فکر، اندیشه و باور افراد احترام قائل است و نگاه ویژه قرآن، پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) به پیروان ادیان الهی، به عنوان آموزه های دینی ما مسلمانان، خود را در قانون اساسی ایران نیز نمایان ساخته که در آن، به حفظ حقوق پیروان سایر ادیان الهی تأکید می شود و تفاوت و تبعیضی بین آنان وجود ندارد تا جایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای ارتقاء نقش شورای فرهنگ عمومی قدم های مؤثری برداریم

باید برای ارتقاء نقش شورای فرهنگ عمومی قدم های مؤثری برداریم