مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:302021-05-17سياسي

رسانه ها و روابط عمومی ها در مهندسی افکار عمومی دو بال مکمل هستند


دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل گفت: روابط عمومی ها و رسانه ها در شرایط کنونی و در مهندسی افکار عمومی دو بال مکمل به حساب می آیند.

- ایسنا/اردبیل دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل گفت: روابط عمومی ها و رسانه ها در شرایط کنونی و در مهندسی افکار عمومی دو بال مکمل به حساب می آیند.

غلامحسین غاربی در گرامیداشت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در اردبیل اظهار کرد: ارتقا جایگاه روابط عمومی ها با تلاش شبانه روزی فعالان این عرصه در اولویت و نگاه ویژه و خطیر قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که با پیچیدگی کار اطلاع رسانی و رسانه ها روبه رو هستیم، روابط عمومی ها باید دو بعد هنری و علمی را با هم تلفیق کرده و زمینه رشد و بالندگی هنر هشتم را در عمل به وجود آورند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل ضرورت عبور و گذر از نگاه سنتی به روابط عمومی ها را بیشتر با رویکرد اطلاع رسانی محیطی یادآور شد و گفت: در حال حاضر روابط عمومی ها و رسانه ها در مهندسی افکار عمومی دو بال مکمل و اساسی هستند.

غاربی افزود: این مجموعه های تأثیرگذار در سیاست گذاری های کلان در دستگاه های اجرایی در حقیقت نقش مشاور را برای رؤسای دستگاه های اجرایی و سازمان ها بازی می کنند و انتظار می رود در این شرایط گذر از ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها و روابط عمومی ها در مهندسی افکار عمومی دو بال مکمل هستند

رسانه ها و روابط عمومی ها در مهندسی افکار عمومی دو بال مکمل هستند