مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:152021-05-17اقتصادي

تشکیل 192 پرونده تخلف صنفی در زنجان


معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی یک ماه گذشته، 192 پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل شد.

- اسماعیل مسلمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به ضرورت استمرار نظارت و بازرسی کالا و خدمات مورد نیاز مردم در سطح بازار به ویژه اقلام پرمصرف و اولویت دار، همچنین ممانعت از تخلف بازار بصورت مستمر و مرتب رصد و پایش می شود.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در راستای اجرای طرح تشدید بازرسی که در ایام ماه مبارک رمضان در استان اجرایی شد، 4 هزار و 335 مورد بازرسی از صنوف استان صورت گرفت.

مسلمی با اشاره به اینکه طی بازرسی های صورت گرفته از واحدهای صنفی استان 192 پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد، ارزش ریالی تخلفات صورت گرفته را بالغ بر 882 میلیون ریال عنوان کرد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان زنجان در خصوص تخلفات صورت گرفته یادآور شد: به ترتیب بیشترین تخلفات در حوزه عرضه نان، گوشت مرغ، میوه و سبزیجات، زولبیا و روغن خوراکی بوده است.

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف به خصوص افزایش قیمت کالا و خدمات را به تلفن 124 سازمان حمایت و سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 192 پرونده تخلف صنفی در زنجان

تشکیل 192 پرونده تخلف صنفی در زنجان