مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:102021-05-17سياسي

همکاری بسیج سازندگی در اجرای پروژه های کوتاه مدت خوزستان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از انعقاد تفاهم نامه هایی در هفته های آتی میان دستگاه های اجرایی استان و بسیج سازندگی در راستای اجرای پروژه های کوتاه مدت خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از انعقاد تفاهم نامه هایی در هفته های آتی میان دستگاه های اجرایی استان و بسیج سازندگی در راستای اجرای پروژه های کوتاه مدت خبر داد.

فاضل عبیات در پایان نشست کارگروه بسیج سازندگی خوزستان که امروز (27 اردیبهشت ماه) برگزار شد، اظهار کرد: اولین جلسه کارگروه بسیج سازندگی خوزستان به ریاست استاندار خوزستان و با حضور دستگاه های اجرایی مختلف امروز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بسیج سازندگی از جمله نهادهایی است که به بسیج مستضعفان وابسته است و پروژه های مختلفی را در مناطق مختلف خوزستان در حال اجرا دارد.

عبیات گفت: این نهاد در بحث محرومیت زدایی در مناطق مختلف، اشتغال زایی و بحث‎های عمرانی در استان در حال انجام طرح های مختلف است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ادامه داد: در بحث بحران های تکرارشونده در خوزستان در سال های گذشته، این نهاد فعالیت و کمک های بسیار خوبی برای مقابله با بحران ها و جبران خسارت ها به زیرساخت ها و منازل داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بسیج سازندگی در اجرای پروژه های کوتاه مدت خوزستان

همکاری بسیج سازندگی در اجرای پروژه های کوتاه مدت خوزستان