مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 15:102021-05-17پزشكي

ماهیانه یک هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت تخت های کشور اضافه می شود


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همزمان با مدیریت بحران کرونا، ماهیانه یک هزار تخت به ظرفیت تخت های بیمارستانی کشور اضافه می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همزمان با مدیریت بحران کرونا، ماهیانه یک هزار تخت به ظرفیت تخت های بیمارستانی کشور اضافه می شود.

سعید نمکی عصر دوشنبه در نشست ستاد منطقه ای مقابله با کرونا در شهرستان سبزوار عنوان کرد: همچنین طی یک سال گذشته شیوع ویروس کرونا 2 هزار و 700 تخت آی سی یو در سطح کشور ایجاد شده که این اقدمات بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: در سال های قبل شیوع ویروس کرونا به طور میانگین سالیانه بین 500 تا 600 تخت به تخت های بخش آی سی یو کشور اضافه می شد اما در یک سال اخیر افزایش این تخت ها به 2 هزار و 700 مورد رسیده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در کنار افزایش تخت های عادی و آی سی یو در طول یک سال اخیر 250 دستگاه سی تی اسکن به تجهیزات پزشکی بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور اضافه شده است.

نمکی اظهار کرد: با لطف خداوند متعال در اوج شرایط تحریم و وضعیت سخت اقتصادی به موفقیت های بی نظیری در مقابله و مهار کرونا رسیدیم که این دستاورد بزرگ مرهون هدایت های مقام معظم رهبری، اتحاد، همدلی و زحمات ستاد کرونا، همکاران نظام سلامت و استانداران و فرمانداران و مردم بوده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهیانه یک هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت تخت های کشور اضافه می شود

ماهیانه یک هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت تخت های کشور اضافه می شود