مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 14:552021-05-17سياسي

خسارت زلزله به 1000 واحد مسکونی در خراسان شمالی


براساس آماررسمی زلزله 5.

5 ریشتری بامداد امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه به یک هزار و 90 واحد مسکونی در شهرستان های جاجرم و گرمه در جنوب غربی استان خراسان شمالی خسارت وارد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرپرست فرمانداری شهرستان جاجرم گفت : زلزله بامداد امروز به 956 واحد مسکونی در 31 شهر و روستا در این شهرستان بین 30 تا 50 درصد خسارت وارد کرد که بیشترین خسارت ها نیز ترک خوردگی واحدهای مسکونی است.

مصطفی حاجی زاده عصر روز دوشنبه در نشست شورای مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی اظهارداشت : 46 واحد مسکونی خسارت دیده ناشی از زلزله به طور کامل تخریب شد که نیاز به بازسازی و نوسازی دارد و برای اسکان زلزله زدگان نیز جمعیت هلال احمر 66 دستگاه چادر در بین خسارت دیدگان ناشی از این حوادث توزیع کرد.

به گفته وی بیشترین خسارت ناشی از زلزله در این شهرستان مربوط به دو شهر سنخواست و شوقان و 27 روستای شهرستان جاجرم در جنوبغربی استان خراسان شمالی است.

سرپرست فرماندار شهرستان جاجرم در مورد اتصال آب، برق و گاز و تلفن در مناطق خسارت دیده این شهرستان نیز گفت : در شرایط فعلی برق و گاز تمام خانه های شهرها و روستاهای خسارت دیده ناشی از زلزله وصل است.

حاجی زاده اظهارداشت : آب مناطق زلزله زده به دلیل قطع شبکه انتقال آب کرنخ به گرمه و جاجرم دچار مشکل شد که براساس اعلام شرکت آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت زلزله به 1000 واحد مسکونی در خراسان شمالی

خسارت زلزله به 1000 واحد مسکونی در خراسان شمالی