مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 14:552021-05-17فرهنگي

انتشار آلبومی از سالار عقیلی که کرونا به تعویق انداخته بود


آلبوم موسیقی «ماهِ پشت ابر» آخرین اثر گروه قمر با مقدمه نوید دهقان و تنظیم علیرضا گرانفر و صدای سالار عقیلی و مصطفی جلالی پور، منتشر شد.

- آلبوم موسیقی ماهِ پشت ابر آخرین اثر گروه قمر با مقدمه نوید دهقان و تنظیم علیرضا گرانفر و صدای سالار عقیلی و مصطفی جلالی پور، منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوید دهقان سرپرست گروه موسیقی قمر درباره جزییات ماهِ پشت ابر گفت: پنج تصنیف از امیر جاهد، عارف قزوینی و نصرالله زرین پنجه به نام های جان من، نازنین و موسم گل در مایه دشتی به گردش فروردین و مارش خون در دستگاه ماهور به همرا دو ساز و آواز در دشتی و ماهور قطعات این آلبوم است.

روند ضبط و تولید آن طی سال های 96 تا 98 بوده و به دلیل شرایط همه گیری کرونا انتشار این اثر به تعویق افتاده بود که در اردیبهشت ماه 1400 در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

این آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی افزود: دلیل انتخاب دو خواننده برای این آلبوم، استفاده از ظرفیت رنگ های صدایی متنوع و پرهیز از یکنواختی اثر به دلیل طولانی بودن تصنیف های امیر جاهد بود.

هوای آفتاب، یار و دیار، وطن، از جان و از دل با صدای سالار عقیلی و امان زهجر با صدای مصطفی جلالی پور از همکاری های این دو خواننده در سال های گذشته با گروه قمر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار آلبومی از سالار عقیلی که کرونا به تعویق انداخته بود

انتشار آلبومی از سالار عقیلی که کرونا به تعویق انداخته بود