مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 14:502021-05-17اقتصادي

63 درصد سالمندان بیش از 80 سال در خراسان جنوبی واکسن کرونا تزریق کردند


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون واکسن کرونا برای 63 درصد جمعیت هدف 80 سال و بالاتر در استان خراسان جنوبی تزریق شده و تکمیل واکسیناسیون این گروه سنی در دست اقدام است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون واکسن کرونا برای 63 درصد جمعیت هدف 80 سال و بالاتر در استان خراسان جنوبی تزریق شده و تکمیل واکسیناسیون این گروه سنی در دست اقدام است.

محمد دهقانی، امروز دوشنبه 27 اردیبهشت به رسانه ها اظهار داشت: از جمعیت گروه هدف 80 سال و بالاتر در استان خراسان جنوبی حدود 10 هزار نفر واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: به منظور کامل کردن واکسیناسیون این جمعیت، از مردم خراسان جنوبی خواهش می کنم تمامی افراد 80 سال و بالاتر یعنی متولدین سال 1320 و قبل از آن در ساعات اداری به مراکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی در همه شهرستان های استان مراجعه کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: پس از تکمیل واکسیناسیون این جمعیت طی روزهای باقیمانده، تزریق واکسن کرونا برای گروه سنی 75 سال به بالاتر را شروع خواهیم کرد.

وی گفت: تا روز گذشته از 32 هزار دوز واکسن دریافتی حدود 23 هزار دوز تزریق شده و عمده باقیمانده واکسن ها دوز دومی است و برای کسانی که دوز اول را دریافت کردند باید در موعد مقرر واکسیناسیون صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

63 درصد سالمندان بیش از 80 سال در خراسان جنوبی واکسن کرونا تزریق کردند

63 درصد سالمندان بیش از 80 سال در خراسان جنوبی واکسن کرونا تزریق کردند