مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 14:452021-05-17سياسي

شهدا و ایثارگران فراجناحی و متعلق به انقلاب اسلامی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهندس سعید اوحدی روز دوشنبه 27 اردیبهشت در جلسه شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبریک روز روابط عمومی، - سعید اوحدی گفت: شهدای معظم ما به هیچ دسته و جناح سیاسی تعلق ندارند و متعلق به انقلاب اسلامی، آرمان های انقلاب و ارزش های اهل بیت (ع) هستند و جامعه ایثارگری نیز با چنین رویکردی در انتخابات حضور می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهندس سعید اوحدی روز دوشنبه 27 اردیبهشت در جلسه شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبریک روز روابط عمومی، با تاکید بر ضرورت افزایش وحدت و همدلی در جامعه گفت: در شرایط فعلی هر فردی در هر جایگاهی که قرار دارد باید تلاش کند تا این وحدت افزایش یابد.

وی افزود: خوشبختانه مراحل فرایند ثبت نام انتخابات به خوبی و با آرامش انجام شده است و ان شاء الله شاهد حضور حداکثری جامعه معزز ایثارگری و عموم مردم در این انتخابات خواهیم بود.

توجه به این نکته نیز ضروری است که شهدای گرانقدر ما به هیچ دسته و جناح سیاسی تعلق ندارند و متعلق به انقلاب اسلامی، آرمان های انقلاب و ارزش های اهل بیت (ع) هستند و امروز نیز جامعه ایثارگری با چنین رویکردی در انتخابات حضور می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا و ایثارگران فراجناحی و متعلق به انقلاب اسلامی هستند

شهدا و ایثارگران فراجناحی و متعلق به انقلاب اسلامی هستند