مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 14:402021-05-17بين الملل

روسیه و بلاروس آماده پاسخ به هرگونه تهدیدات نظامی ناتو هستند


جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح بلاروس از آمادگی مشترک این کشور و روسیه برای پاسخ به تهدیدات ناتو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح بلاروس از آمادگی مشترک این کشور و روسیه برای پاسخ به تهدیدات ناتو خبر داد.

بر اساس این گزارش، ایگور کورول در گفتگوی خود با شبکه تلویزیونی اس تی وی بلاروس گفت: شرکا و متحدین ما هر لحظه برای کمک به ما آماده هستند تا از کشورمان دفاع کنیم.

به گفته این مقام ارشد نظامی بلاروس، مینسک و مسکو در حال آماده سازی خود برای پاسخگویی به هر نوع تحرکات جدید در نزدیکی مرز دو کشور هستند.

کورول با اشاره به تفاهم دو کشور بر سر دفاع هوایی مشترک تاکید کرد: ما مانورهای نظامی برگزاری می کنیم، ما امسال تعداد گشت های (مرزی) خود را افزایش داده ایم.

نیروهای روسیه تمرینات نظامی ما را از نزدیک دیده اند و نیروهای ما نیز در جریان تمرینات نظامی مشترک، تمرینات نظامیان روسیه را دیده اند.

جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح بلاروس همچنین در خصوص نقض حریم هوایی کشورش توسط لهستان گفت که طرف لهستانی این اقدام را به جهت آزمایش میزان آمادگی نیروهای نظامی ما انجام داد.

لازم به ذکر است، وزارت دفاع بلاروس پیشتر از دستکم دو مرتبه نقض حریم هوایی این کشور توسط جنگنده های لهستانی خبر داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه و بلاروس آماده پاسخ به هرگونه تهدیدات نظامی ناتو هستند

روسیه و بلاروس آماده پاسخ به هرگونه تهدیدات نظامی ناتو هستند