مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 14:252021-05-17پزشكي

ایمنی با تزریق واکسن کرونا پیش از جراحی


بررسی های انجام شده در دنیا نشان می دهد واکسیناسیون علیه کرونا پیش از انجام جراحی به کاهش قابل توجه خطر ابتلا به موارد شدید کرونا در زمان بستری و پس از عمل جراحی می انجامد.

- بررسی های انجام شده در دنیا نشان می دهد واکسیناسیون علیه کرونا پیش از انجام جراحی به کاهش قابل توجه خطر ابتلا به موارد شدید کرونا در زمان بستری و پس از عمل جراحی می انجامد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا طبیب خویی، جراح مغز و اعصاب، در یادداشتی در روزنامه جام جم نوشت: طی روزها و هفته های اخیر و البته هفته های آینده، واکسن کووید-19 بیشتری در اختیار افراد جامعه قرار گرفته و می گیرد و سطح ایمنی جامعه به تدریج افزایش خواهد یافت.

در حال حاضر انواع مختلف واکسن چه به صورت وارداتی و چه تولید داخل ارائه می شود و هر کدام از آنها طی بررسی های علمی در زمان محدودی که در اختیار بوده، ایمنی قابل قبولی را ایجاد کرده، عوارض جدی که مفیدبودن آنها را تحت تاثیر قرار دهد، ایجاد نکرده و از سوی سازمان های بهداشت جهانی و کشوری تایید شده اند.

گفتنی است سطح ایمنی ایجاد شده با واکسن های مختلف متفاوت است اما هر میزان از افزایش ایمنی بدن در برابر این ویروس خطرناک می تواند بسیار ارزشمند و نجات بخش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی با تزریق واکسن کرونا پیش از جراحی

ایمنی با تزریق واکسن کرونا پیش از جراحی