مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 14:202021-05-17پزشكي

وزیر بهداشت: ماهانه هزار تخت بیمارستانی در کشور راه اندازی شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، سعید نمکی عصر امروز در بیست و چهارمین آیین پویش ره سلامت در سبزوار با اشاره به اینکه سبزوار پرچم دار تشییع علوی است، اظهار کرد: بزرگ ترین عرفا و فیلسوف های تاریخ را در دیار بیهق داریم و امیدواریم همچنان شاهد پیشرفت و توسعه در این شهرستان باشیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بی سابقه دانستن راه اندازی تخت های بیمارستانی و آی سی یو طی یک سال اخیر در کشور افزود: ماهانه یک هزار تخت بیمارستانی و 2 هزار و 700 تخت آی سی یو در دوران شیوع کرونا در نقاط مختلف کشور راه اندازی شده است که  همه این اتفاقات از عنایت پروردگار است و امیدواریم در استمرار این راه موفق و پیشتاز باشیم.

وی بابیان اینکه با لطف خداوند متعال به پدیده ای در اوج تحریم و بی پولی به موفقیت هایی در مورد کرونا دست پیدا کردیم، بیان کرد: این اتفاق با هیچ معیار اقتصادی قابل سنجش نیست و مدیون اتحاد، همدلی، هدایت های رهبری و زحمات ستاد کرونا، همکاران نظام سلامت و استانداران هستیم که این گونه وفاق ملی ایجاد شد.

نمکی با اشاره به اینکه بعد از دفاع مقدس در دوران کرونا به وفاق ملی رسیدیم و با کار جهادی و بسیجی به مسیر مقابله با کرونا رفتیم، یادآور شد: در دوران دفاع مقدس یک خط مقدم جبهه داشتیم اما در دوران کرونا حتی دوست کنارمان می توانست بمب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: ماهانه هزار تخت بیمارستانی در کشور راه اندازی شده است

وزیر بهداشت: ماهانه هزار تخت بیمارستانی در کشور راه اندازی شده است