مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 14:152021-05-17سياسي

آیت الله بهجت الگویی بزرگ برای نسل حاضر و آینده تاریخ اسلام


نماینده ولی فقیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی های فردی و اجتماعی آیت الله بهجت گفت: فقیه معاصر آیت الله بهجت حقیقتا عالمی جامع بود که هم در رسالت اجتماعی خود و هم در عرصه علم و عرفان جامع بوده و به عنوان الگویی بزرگ برای نسل حاضر و آینده تاریخ معرفی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فومن، آیت الله رسول فلاحتی عصر امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله بهجت با اشاره به ویژگی ها و خصایص منحصربه فرد فقیه عالی قدر آیت الله بهجت اظهار کرد:  بسیاری از کشورهای دینی متاثر از عالمان دینی هستند و آیت الله بهجت با توجه به جایگاه علمی و معنوی به عنوان فقیه عالی قدر  و عالم ربانی در تاریخ اسلام معرفی می شود.

وی با تأکید بر خصایص ویژه آیت الله بهجت گفت: عالم ربانی وصفی است که انسان درباره آن کنکاش کرده و تاثیر عظیمی بر نسل معاصر گذاشته است، این  شانیت و مقام، نشان از معرفت بالای آیت الله بهجت  بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به سختی ها تلاش ها و مجاهدت های عالمان دینی در رسیدن به جایگاه عظیم علمی و معنوی تصریح کرد: عالمان دین یک شبه به  جایگاه عظیم فقهی و معنوی دست پیدا نکرده و این جایگاه نتیجه محصول دو رسالت بزرگ فردی و اجتماعی آن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله بهجت الگویی بزرگ برای نسل حاضر و آینده تاریخ اسلام

آیت الله بهجت الگویی بزرگ برای نسل حاضر و آینده تاریخ اسلام