موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 14:152021-05-17سياسي

رییس پلیس فتا: تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی رصد می شود


رییس پلیس فتا به تشریح اهم اقدامات و برنامه های اولویت دار این پلیس پرداخت و از رصد فعالیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا و طرفدارانشان در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار وحید مجید در مورد فعالیت در فضای مجازی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری افزود: پایش فضای مجازی و رسیدگی به تخلفات این حوزه در اشکال مختلف از جمله اقدامات ما در این ایام است و موضوعاتی از قبیل تخریب کاندیداها ، توهین ، انتشار کلیپ های حاوی افترا، توهین یا نشر حریم خصوصی افراد را رصد و دنبال می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال آیا تخلفات انتخابات تاکنون محرز شده است یا خیر؟ گفت: رصد هر گونه فعالیت در حوزه را به جد دنبال می کنیم و تاکنون تخلفی در این زمینه نداشته ایم.

سردار مجید با بیان اینکه تشریح اقدامات سال 99، اعلام اهم برنامه های اولویت دار سال جاری و پاسخ به سوالات خبرنگاران عزیز محورهای اصلی این نشست خبری است، افزود: سال 99 را در حالی به پایان رساندیم که ویروس منحوس کرونا بر زندگی بشر سایه افکنده و با توجه به همه گیری این ویروس در جوامع و کشورهای مختلف به نوعی شاهد کوچ مردم از فضای حقیقی به مجازی به ویژه برای انجام تبادلات بانکی، تجارت، خرید و فروش و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس فتا: تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی رصد می شود

رییس پلیس فتا: تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی رصد می شود