مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-05-17سياسي

مدیران شرکت در جلسات شورای فرهنگ عمومی را با جدبت دنبال کنند


مدیران اصلی شهرستانها در جلسات شورای فرهنگ عمومی با جدیت شرکت کنند، عدم حضور مدیران در جلسات در نمرات سالانه ارزش یابی اثر می گذارد.

- پاکدشت- معاون استاندار تهران گفت: مدیران اصلی شهرستانها در جلسات شورای فرهنگ عمومی با جدیت شرکت کنند، عدم حضور مدیران در جلسات در نمرات سالانه ارزش یابی اثر می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شکرالله حسن بیگی عصر دوشنبه در دومین جلسه منطقه ای شورای فرهنگ عمومی استان تهران که با محوریت شهرستان های ورامین، پیشوا و پاکدشت برگزار شد اظها ر داشت: شورای فرهنگ عمومی بالاترین شورای فرهنگی در استان و شهرستان است و مدیران و ارکان اصلی هر شهرستان می توانند با کمک از ظرفیت های جوانان و افراد فرهنگی استفاده کنند.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی یک شورای راهبردی است، مدیران اصلی شهرستان ها در جلسات شورای فرهنگ عمومی با جدیت شرکت کنند، عدم حضور مدیران در جلسات در نمرات سالانه ارزش یابی آنها اثر می گذارد.

معاون استاندار تهران در خصوص عدم رسانه ملی در شهرستان های استان تهران گفت: در خصوص شبکه مستقل برای شهرستان های استان تهران از هیچ موضوعی دریغ نکرده ایم، مکاتبات فراوان و در جلسات متعدد در این خصوص صحبت کرده ایم تا رسانه ملی به فکر شبکه مستقل برای مردم فهیم شهرستان های استان تهران باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران شرکت در جلسات شورای فرهنگ عمومی را با جدبت دنبال کنند

مدیران شرکت در جلسات شورای فرهنگ عمومی را با جدبت دنبال کنند