مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-05-17سياسي

تاکید بر بازنگری در نظام بهره برداری پارک ها


رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: بازنگری در نظام بهره برداری پارک ها را مهم دانست و گفت: بوستان ها و فضاهای سبز شهری جزو دارایی های سبز شهر هستند.

- ، سید آرش حسینی میلانی ابتدا از پارک ساعی بازدید کرد و وضعیت آبیاری فضای سبز، بهسازی مبلمان شهری، جایگزینی گونه های بومی و مقاوم در برابر کم آبی، وضعیت HSE پارک، روشنایی، ایمنی زمین بازی کودکان و وضعیت سرویس های بهداشتی این بوستان را مورد بررسی قرار داد.

رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز با همراهی علی محمد مختاری و معاونان سازمان بوستان ها و فضاهای سبز شهری از بوستان های ساعی، پیروزی، بسیج و بعثت بازدید و مسائل و مشکلات این بوستان ها را مورد بررسی قرار داد.

این عضو شورای شهر در این بازدید، بر مرمت معابر، پلکان ها، مبلمان و تأسیسات پارک ساعی تاکید و خواستار تسریع در بازپیرایی این پارک شد.

وی از مدیران پارک ساعی خواست هرچه زودتر گزارشی را در مورد وضعیت بهره برداری این بوستان به کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ارسال کند.

حسینی میلانی در ادامه این بازدیدها، به بوستان پیروزی در منطقه 13 شهرداری تهران رفت و مسائل و مشکلات این پارک را مورد بررسی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر بازنگری در نظام بهره برداری پارک ها

تاکید بر بازنگری در نظام بهره برداری پارک ها