مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-05-17اقتصادي

انتقال 2 طرح حوزه پتروشیمی ایلام به کرمانشاه/مسئولان پاسخگو باشند


در حالی که قرار بود 2 طرح در حوزه پایین دستی پتروشیمی در استان ایلام اجرایی شود و حتی محل های آن جانمای شده بود، به یک باره اجرای این طرح ها به استان کرمانشاه منتقل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در حالی که استان ایلام دارای چهار درصد ذخایر نفت و 11 درصد ذخایر گازی کشور است، در سال های اخیر مورد بی توجهی وزارت نفت قرار گرفته است.

در حالی که در سال های بسیار دور طرح پتروشیمی و پالایشگاه گاز ایلام شکل گرفته است، وزارت نفت طی هشت سال گذشته نه تنها برای توسعه این طرح ها کاری انجام نداده، بلکه مخالف اجرای شدن بعضی طرح ها نیز در استان بوده است.

این در حالی است که ذخایر ارزشمند نفت و گاز در استان باعث راه اندازی 2 صنایع بزرگ پتروشیمی و پالایشگاه شده که مستعد صنایع پایین دستی است.

اخیراً نیز در حالی که قرار بوده 2 طرح در حوزه پتروشیمی در استان ایلام اجرایی شود و حتی محل های آن جانمای شده بود، به یک باره اجرای این طرح ها به استان کرمانشاه منتقل شده است.

دو پروژه بزرگ که خوراک آنها از واحد الفین پتروشیمی تامین می شود در غفلت مسئولان استانی از ایلام به کرمانشاه انتقال یافته است.

این 2 طرح اتیلن اکساید و اتین پروپیلن هستند که اقدامات جانمایی آن پیشتر در پتروشیمی ایلام آغاز شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 2 طرح حوزه پتروشیمی ایلام به کرمانشاه/مسئولان پاسخگو باشند

انتقال 2 طرح حوزه پتروشیمی ایلام به کرمانشاه/مسئولان پاسخگو باشند