مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 13:502021-05-17سياسي

نقش اثرگذار روابط عمومی ها در نمایش ایثارگری مدافعان سلامت


معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت، دز متن پیام علیرضا رییسی آمده است: فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت، روز روابط عمومی و ارتباطات را به تمامی تلاشگران و دست اندرکاران عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف، صحیح و به هنگام اطلاعات گام بر می دارند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها و اصحاب رسانه به عنوان طلایه داران توسعه آگاهی که با به کارگیری مهارت و دانش خود، فضایی سالم برای ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان ها را فراهم می کنند، غیر قابل انکار بوده و در همین راستا قابل تقدیر است.

در این میان روابط عمومی ها نقش اثر گذاری در حوزه سلامت کشورمان داشته و آینه ای تمام نما برای نمایش ایثارگری های فعالان این عرصه به خصوص در دوران همه گیری با ادامه فعالیت های مستمر و پیگیر روابط عمومی های حوزه سلامت و همچنین اصحاب رسانه ارتباط مستقیم خواهد داشت.

با گرامیداشت این روز و قدردانی از همه دست اندرکاران عرصه ارتباطات به خصوص روابط عمومی های حوزه سلامت فعال در ستاد وزارت متبوع، سازمان های تابعه و دانشگاه های علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اثرگذار روابط عمومی ها در نمایش ایثارگری مدافعان سلامت

نقش اثرگذار روابط عمومی ها در نمایش ایثارگری مدافعان سلامت