مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 13:502021-05-17سياسي

کلید حل مشکلات کشور اتکا به جوانان است


اختتامیه جایزه ملی جوان نوآور ماندگار، نشان عالی شهید موسوی روز دوشنبه با حضور رییس دفتر رییس جمهوری ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و به همت واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی در تالار وحدت برگزار شد.

- اختتامیه جایزه ملی جوان نوآور ماندگار، نشان عالی شهید موسوی روز دوشنبه با حضور رییس دفتر رییس جمهوری ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و به همت واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی در این مراسم در سخنانی با اشاره به 3 مفهوم ارزشمند این جشنواره یعنی جهاد و شهادت به عنوان الگویی برای خدمت ، تخصص، خلاقیت و نوآوری برای حل مشکلات و توسعه کشور و اتکاء به نیروهای جوان برای حضور مؤثر در عرصه های مؤثر گفت: این سه مفهوم از دید بنده می تواند کلید حل بسیاری از مسایل و مشکلات مزمن کشور باشد.

رییس دفتر رییس جمهور اضافه کرد: این جشنواره به دنبال نوآوری و ابتکار در مسایل اجتماعی است و به اتکاء جوانان متخصص و نوآور برای حل مشکلات و آسیب های اجتماعی پایه گذاری شده است و امیدوارم اهداف جشنواره در سال های آتی بتواند منشأ تحول در حوزه اجتماعی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید حل مشکلات کشور اتکا به جوانان است

کلید حل مشکلات کشور اتکا به جوانان است