مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 13:502021-05-17سياسي

«پروژه رویان» استان سمنان در دست تجهیز است


معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی، گفت: پروژه رویان در شهرستان مهدی شهر زیرساخت مناسبی به لحاظ فیزیکی دارد و خوشبختانه در مرحله تجهیز آن توسط جهاد دانشگاهی کشور هستیم.

- ، مهدی باصولی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با مسئولان جهاد دانشگاهی استان سمنان به میزبانی این مجموعه در سمنان، با اشاره به اجرای پروژه رویان در شهرستان مهدی شهر، بیان کرد: این مجموعه با هدف ارائه خدمات فناورانه در بخش های علمی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات اصلاح نژاد دام سبک در استان سمنان در سال جاری آغاز خواهد شد، افزود: خوشبختانه بخشی از مشکلات مجموعه های فناوری مانند رویان به همت مسئولان برطرف شده و در حال حاضر مسئولان استان سمنان باید به فکر استفاده بهینه از این فرصت های و زیرساخت های موجود باشند.

معاون جهاد دانشگاهی کشور با بیان اینکه هنوز مسائل مهمی وجود دارد که باید با کمک مسئولان استانی تعیین تکلیف شود تا واحد جهاد دانشگاهی در این استان بتواند به امور توسعه ی دانش بنیان بپردازد، ابراز کرد: پروژه رویان در شهرستان مهدی شهر از جمله پروژه های شاخص جهاد دانشگاهی در استان است که زیرساخت مناسبی به لحاظ فیزیکی داشته و در حال حاضر در مرحله تجهیز قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پروژه رویان» استان سمنان در دست تجهیز است

«پروژه رویان» استان سمنان در دست تجهیز است