مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 13:502021-05-17اقتصادي

گزارش عملکرد 12 ماهه شرکت ها راه نجات بورس از صف های فروش


اگر گزارش عملکرد 12 ماهه شرکتی بسیار خوب باشد، ممکن است عده ای از فروش سهامشان منصرف و تعدادی تشویق به خرید سهام شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، هومن عمیدی کارشناس بازار سرمایه در پاسخ به این پرسش که آیا گزارش عملکرد 12 ماهه شرکت ها می توان از صف های فروش بکاهد؟ بیان کرد: فصل مجامع نزدیک است و تعدادی از شرکت ها گزارش 12 ماهه خودشان را به سازمان بورس ارسال کرده اند و باید گزارش های 12 ماهه حسابرسی شده خودشان را نیز ارسال کنند، بعد از انجام این فرایند مجامع می تواند برگزار شود.

وی افزود: شرکت ها با تنها ارسال گزارش 12 ماهه نمی توانند، مجامع برگزار کنند، بلکه باید حسابرس در رابطه با گزارش 12 ماهه شرکت اظهار نظر کند و صورت های مالی حسابرسی شده 12 ماهه منشر شود آن وقت شرکت ها می توانند مجامع برگزار کنند.

کارشناس بازار سرمایه گفت: برای تاثیر گزارش ها 12 ماه بر صف فروش اول از همه باید علت صف های فروش را بدانیم، تعدادی از این صف های فروش به دلیل وضعیت جاری شرکت ها، آمار تولید و فروش شرکت ها نیست، بلکه دلیل ایجاد صف برای تعدادی از نماد ها رشد قیمتی سنگینی است، که در ماه هایی از سال گذشته اتفاق افتاده است.

عمیدی در رابطه با علت ایجاد صف گفت: بعضی از نماد ها که رشد قیمتی سنگینی و قله هایی را تجربه کردند، که بعد از افزایش قیمت سنگین برای کاهش ارزش س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش عملکرد 12 ماهه شرکت ها راه نجات بورس از صف های فروش

گزارش عملکرد 12 ماهه شرکت ها راه نجات بورس از صف های فروش