مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-05-17اقتصادي

تخصیص 50 هزار میلیارد ریال اعتبار به بخش آسفالت راه های روستایی


وزیر راه و شهرسازی از واریز 50 هزار میلیارد ریال اعتبار از ردیف بودجه مشخص به بخش آسفالت راه های روستایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمد اسلامی در حاشیه افتتاح بخشی از کریدور بزرگراهی آذربایجان غربی در محور مهاباد - ارومیه اظهار داشت: با توجه به رایزنی ها و هماهنگی های انجام شده در بخش دولت و مجلس 50 هزار میلیارد ریال اعتبار از ردیف بودجه مشخص به بخش آسفالت راه های روستایی تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: آسفالت بیش از 15 هزار کیلومتر مسیر روستایی در دست اجراست که تلاش می شود تا پایان سال 1400 و اوایل سال آینده این عملیات به اتمام برسد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح تعادل سازی و محرومیت زدایی بخش های عقب مانده در این حوزه است تصریح کرد: تا پایان سال تمام روستاهای بالای 50 خانوار باید از مسیر آسفالته برخوردار باشند.

اسلامی یادآور شد: 50 کیلومتر دیگر از مسیر کریدور شمال غرب کشور در آذربایجان غربی باقی مانده که با تامین اعتبارات لازم قبل از اتمام سال جاری پرونده آن بسته می شود.

وی آذربایجان غربی را از مناطق مهم در توسعه مسیرهای بزرگراهی دانست و گفت: اغلب صادرات کشور از راه های شمال غرب و کشورهای همسایه غربی است که با اتمام کریدور استان مسیر توسعه و آبادانی برای کشور فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 50 هزار میلیارد ریال اعتبار به بخش آسفالت راه های روستایی

تخصیص 50 هزار میلیارد ریال اعتبار به بخش آسفالت راه های روستایی