مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-05-17سياسي

2 شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دامغان ایجاد شد


دو شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در این شهرستان تشکیل شد.

- ، علی تقی خاکی عصر دوشنبه در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی دامغان به میزبانی دادگستری شهرستان با بیان اینکه دو شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در محل دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب دامغان تشکیل شده است، تاکید کرد: در صورت تخلفات کاندیدا و هواداران آنان، این امر خارج از نوبت رسیدگی می شود.

وی افزود: یکی از اقدامات خوب دستگاه قضا برای دریافت شکایات و گزارشات مردمی راه اندازی سامانه سجام وابسته به قوه قضاییه است که این مرکز آماده دریافت شکایات از وقوع تخلفات احتمالی انتخاباتی است.

رییس شورای قضایی شهرستان دامغان با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات پرشور و امن هدف اصلی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی است، افزود: پایش و رصد مداوم و مستمر، از جمله اقدامات و فعالیت های انتخاباتی و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه با هدف پیشگیری از جرایم انتخاباتی است.

تقی خاکی با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی هماهنگی و برنامه ریزی مناسب، منسجم و اثر بخش برای پیشگیری از جرایم انتخاباتی بوده که به صورت ویژه پیگیری می شود، افزود: باید با همت همه اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دامغان ایجاد شد

2 شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دامغان ایجاد شد