مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 13:402021-05-17اقتصادي

شناسایی 5100 دستگاه استخراج رمزارز در خراسان


سخنگوی صنعت برق خراسان با اشاره فعالیت دستگاه های رمز ارز و مشکلات حاصل از آن گفت: با همکاری هایی که با دستگاه های قضایی و نیروی انتظامی انجام شده تا کنون در سطح خراسان بزرگ چیزی حدود 5100 دستگاه رمز ارز کشف و جمع آوری شده است که در پی آن چیزی حدود 13 مگاوات صرفه جویی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ عباس آذری در نشست خبری گذر موفق از پیک برق 1400 که صبح امروز در باشگاه برق خراسان برگزار شد، در خصوص اقدامات صورت گرفته برای کاهش مصارف برق برای گذر از پیک مصرف اظهار کرد: قرار است در کل استان با همت بخش ها و ارکان مختلف حدود 550 مگاوات مدیریت مصرف را با راهکارهای مختلف انجام دهیم.

بخشی از این کار مرتبط با صنعت برق بوده که از جمله این اقدامات، خاموشی یکی در میان چراغ های معابر، خیابان ها و بزرگراه ها و خاموش کردن بوستان ها با همکاری شهرداری است.

با انجام این اقدامات حدود 40 تا 45 مگاوات در کل خراسان بزرگ صرفه جویی شده است.

وی با اشاره به کشف و جمع آوری دستگاه های رمزارز افزود: یکی از چالش هایی که صنعت برق اخیرا با آن روبه رو شده ، فعالیت دستگاه های استخراج رمزارز است.

با همکاری هایی که با دستگاه های قضایی و نیروی انتظامی داشته ایم، تا کنون در سطح خراسان بزرگ حدود 5100 دستگاه رمزارز کشف و جمع آوری شده که در پی آن حدود 13 مگاوات صرفه جویی در مصرف ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 5100 دستگاه استخراج رمزارز در خراسان

شناسایی 5100 دستگاه استخراج رمزارز در خراسان