مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 13:302021-05-17اقتصادي

واگذاری الکترونیکی معادن از طریق مزایده عمومی به افراد با صلاحیت


امروز (دوشنبه) 6000 محدوده و معدن غیرفعال در 31 استان آزادسازی شد که طبق اعلام سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، - امروز (دوشنبه) 6000 محدوده و معدن غیرفعال در 31 استان آزادسازی شد که طبق اعلام سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، واگذاری این محدوده ها و اجرای طرح طی یک فرآیند دومرحله ای و از طریق برگزاری مزایده عمومی انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم آزادسازی 6000 محدوده و معدن غیر فعال کشور با حضور وزیر صنعت، معدن تجارت (صمت)، روسای سازمان های صمت استان ها و تشکل های بخش خصوصی، امروز به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

اسدالله کشاورز در این مراسم اظهار کرد: در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری شد، به دستور وزیر صمت، محدوده ها و معادن حبس شده، غیر فعال و راکد شناسایی شدند.

واگذاری این معادن از طریق مزایده عمومی و به افراد دارای صلاحیت و اهلیت و در قالب بسته های سرمایه گذاری خواهد بود.

سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت با بیان اینکه سیاست وزارت صمت در این امر در راستای سهولت انجام فرآیندها و مزایده هاست، افزود: فرآیند واگذاری کاملا الکترونیکی و بدون حضور مراجعان و متقاضیان در سطح کشور انجام می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری الکترونیکی معادن از طریق مزایده عمومی به افراد با صلاحیت

واگذاری الکترونیکی معادن از طریق مزایده عمومی به افراد با صلاحیت