مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-17اقتصادي

آخرین وضعیت قیمت شکر و روغن در بازار


خبرهای منتشر شده در روزهای اخیر حاکی از افزایش قیمت روغن و شکر است ولی هنوز هیچ مقام رسمی از وزارت صمت این افزایش قیمتها را رد یا تایید نکرده است.

- خبرهای منتشر شده در روزهای اخیر حاکی از افزایش قیمت روغن و شکر است ولی هنوز هیچ مقام رسمی از وزارت صمت این افزایش قیمتها را رد یا تایید نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته نامه ای از سوی یکی از شرکت های تولیدکننده روغن به سازمان بورس اوراق بهادار منتشر شد که بر اساس آن سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با افزایش 35 درصدی قیمت انواع روغن مایع و 30 درصدی انواع روغن جامد موافقت کرده است.

چند ساعت بعد از انتشار این خبر، افزایش قیمت شکر هم منتشر شد.

البته طولی نکشید که این خبر توسط دبیر انجمن صنفی کارخانجات قند و شکر تکذیب شد و وی در گفت و گویی اعلام کرد که هیچگونه افزایش قیمت قانونی در این زمینه اتفاق نیفتاده است و فعلا هم قرار نیست اتفاقی بیفتد .

اگرچه در خصوص افزایش قیمت روغن، شکر و حتی نان صحبتهای ضد و نقیض بسیاری در این مدت مطرح شد ولی تاکنون این موضوعات هیچ واکنشی را از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) به همراه نداشته و هیچ مقام رسمی در این وزارتخانه تا به این لحظه این افزایش قیمتها را رد یا تایید نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت قیمت شکر و روغن در بازار

آخرین وضعیت قیمت شکر و روغن در بازار