مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-17حوادث

آسیب دیدگی956 واحد مسکونی در زلزله 5.5 ریشتری جاجرم/66 مورد چادر توزیع شد


به دنبال وقوع زلزله امروز در جاجرم،956 واحد مسکونی خسارت دیده اند که شامل 14 روستا در بخش و شهر شوقان و 13 روستا نیز در بخش و شهر سنخواست است.

- حاجی زاده، فرماندار شهرستان جاجرم در ستاد بحران استانداری خراسان شمالی در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: به دنبال وقوع زلزله امروز در جاجرم 956 واحد مسکونی خسارت داشته اند، که شامل 14 روستا در بخش و شهر شوقان و 13 روستا نیز در بخش و شهر سنخواست است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین خسارت های شهرستان جاجرم در دو شهر سنخواست و شوقان و 27 روستا بوده است، ادامه داد: 46 واحد مسکونی در روستاهای عمارت، پیشی دره، قره جو رباط، به صورت 100 درصدی آسیب دیده اند و غیر قابل استفاده هستند.

فرماندار جاجرم اضافه کرد: در حال حاضر در حوزه برق، گاز و تلفن مشکلی وجود ندارد، اما در حوزه آب رسانی مسیر کرنخ به گرمه و جاجرم به دلیل قطع شدن خط انتقال، آب قطع شده است و براساس ارزیابی انجام شده توسط شرکت آب اعلام شده که تا 24 ساعت آینده رفع می شود.

وی یادآور شد: از ابتدای صبح تاکنون 66 مورد چادر در مکان های آسیب دیده توزیع شده و جهت تهیه و توزیع غذای گرم بین زلزله زده ها هماهنگ شده است.

حاجی زاده با اشاره به اینکه در این زلزله یک نفر براثر ریزش آوار آسیب دیده بود، گفت: اخباری ضد و نقیض در شبکه های اجتماعی منتشر شده که باعث ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب دیدگی956 واحد مسکونی در زلزله 5.5 ریشتری جاجرم/66 مورد چادر توزیع شد

آسیب دیدگی956 واحد مسکونی در زلزله 5.5 ریشتری جاجرم/66 مورد چادر توزیع شد