مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-17پزشكي

مردم به دنبال واکسن های تقلبی کرونا در «ناصرخسرو» نباشند


استاندار تهران با اشاره به اینکه سلامت افراد با خرید واکسن تقلبی سلامت به خطر میافتد، گفت: مردم به دنبال واکسن های تقلبی کرونا و خارج از عرضه علوم پزشکی در «ناصرخسرو» نباشند.

- تهران- استاندار تهران با اشاره به اینکه سلامت افراد با خرید واکسن تقلبی سلامت به خطر میافتد، گفت: مردم به دنبال واکسن های تقلبی کرونا و خارج از عرضه علوم پزشکی در ناصرخسرو نباشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی، عصر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان تهران با اشاره به اینکه نظارت ها در تهران ادامه خواهد داشت که فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک انجام پذیرد اظهار داشت: طی هفته گذشته در استان تهران شاهد شیب نزولی چشمگیری نبوده ایم و نیازمند این هستیم که نظارت ها بیش از پیش تشدید شوند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 602 هزار واکسن به استان تهران اختصاص یافته است گفت: 437 هزار واکسن یعنی بیش از 72.

5 درصد تزریق شده و مطالبه ما از ستاد ملی تخصیص واکسن بر اساس جمعیت استان است و اینکه همه دستگاه های استان تعهد دارند تا نسبت به تأمین مکان مناسب جهت واکسیناسیون اقدام کنند.

محسنی بندپی در ادامه از اقدام برای تمدید بازنشستگی افراد داوطلب دانشگاه های علوم پزشکی به مدت 6 ماه خبر داد و افزود: با توجه به کاهش درآمد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به دنبال واکسن های تقلبی کرونا در «ناصرخسرو» نباشند

مردم به دنبال واکسن های تقلبی کرونا در «ناصرخسرو» نباشند