مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-05-17پزشكي

نگرانی از افزایش آمار ابتلا در خوزستان طی 10 روز آینده / وضعیت عادی نشده است


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان، نسبت به افزایش آمار ابتلا در 10 روز آینده به دلیل دید و بازدیدهای عید فطر و شلوغی بازارهای خوزستان، ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، شکرالله سلمان زاده، رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در خصوص آخرین وضعیت جنوب غرب خوزستان در حیطه بیماری کرونا اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته از 382 نمونه گرفته شده که 160 مورد از این نمونه ها مثبت اعلام شده است و این افراد به تفکیک 65 نفر مربوط به آبادان، 61 نفر از خرمشهر و در شادگان 34 مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید-19 گزارش شده است.

  وی با بیان اینکه از این 160 مورد مثبت جدید 133 نفر(آبادان 51 نفر، خرمشهر 52 نفر و شادگان 30 نفر) به صورت سرپایی معاینه و برای قرار گرفتن در قرنطینه خانگی راهی منازل شدند، گفت:  طی روز گذشته نیز 27 نفر بستری و 25 نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند، در حال حاضر نیز کل موارد مثبت بستری در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان 231 نفر است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با تأیید مرگ یک شهروند خرمشهری در 24 ساعت اخیر جنوب غرب خوزستان، بیان کرد: شرایط در جنوب غرب خوزستان پایدارتر شده و موارد بستری و ابتلا کاهشی بوده است اما شرایط فعلی دال بر بهبودی اوضاع و تضعیف ویروس نیست، چرا که وضعیت نارنجی هم وضعیت پر خطری است و شرایط به هیچ عنوان عاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از افزایش آمار ابتلا در خوزستان طی 10 روز آینده / وضعیت عادی نشده است

نگرانی از افزایش آمار ابتلا در خوزستان طی 10 روز آینده / وضعیت عادی نشده است