مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-17سياسي

خدمت رسانی 400 گروه جهادی تخصصی بسیج اصناف در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، غلامرضا حسن پور در حاشیه آیین امضای تفاهمنامه خدمت رسانی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و سازمان بسیج اصناف کشور در روستای باغ نو دهستان قمرود، در جمع خبرنگاران در قم اظهار کرد: شان حضور ما خدمتگذاری به مردم است و به همین دلیل سازمان بسیج اصناف کشور گروه های جهادی تخصصی را به منظور خدمتگزاری به مردم در روستاها و مناطق کم برخوردار راه اندازی کرده است.

وی افزود: نزدیک به 60 رسته خدمت رسانی در گروه های جهادی راه اندازی شده و اکنون 400 گروه جهادی تخصصی در کشور فعالیت می کنند.

رییس سازمان بسیج اصناف کشور ادامه داد: امروز در روستای باغ نو دهستان قمرود استان قم تفاهم نامه ای برای گسترش فعالیت ها و خدمت رسانی به همه مردم امضاء شد.

وی تصریح کرد: ما گروه های جهادی را بیشتر در مباحث عمرانی می شناسیم اما گروه های جهادی تخصصی می توانند در بیشتر کارها به مردم کمک کرده و بهترین کار آنها بحث اشتغال زایی در روستاها و عرضه محصولات آنان در بازار است .

رییس سازمان بسیج اصناف کشور خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی تخصصی بسیج اصناف می تواند بخشی از محرومیت ها را جبران کند و به مردم خدمت رسانی کند و این بستری که در بسیج به عنوان نیروهای مردمی است، باید به کار گیری شود و اینکه این طرح در قم شروع به کار شده است نشان دهنده این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 400 گروه جهادی تخصصی بسیج اصناف در کشور

خدمت رسانی 400 گروه جهادی تخصصی بسیج اصناف در کشور