مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:302021-05-17سياسي

به برکت نظام جمهوری اسلامی، سازمان پزشکی قانونی حرف های زیادی برای گفتن دارد


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: امروز، به برکت نظام جمهوری اسلامی و تلاش های همکاران و متخصصین سازمان، سازمان پزشکی قانونی کشور در سطح منطقه و حتی فراتر از آن حرف های زیادی برای گفتن دارد.

- رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: امروز، به برکت نظام جمهوری اسلامی و تلاش های همکاران و متخصصین سازمان، سازمان پزشکی قانونی کشور در سطح منطقه و حتی فراتر از آن حرف های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، عباس مسجدی آرانی ظهر امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه در جلسه ای که به منظور گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و با حضور مدیران کل و مسئولین روابط عمومی ادارات کل استان ها به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، گفت: روابط عمومی مهم ترین نقش را در ایجاد ارتباط موثر بین مردم و مسئولین دارد و می تواند با اطلاع رسانی درست و انعکاس دقیق فعالیت ها، زمینه شناخت و ارتقای آگاهی از خدمات سازمان را فراهم کند.

مسجدی با بیان اینکه تحقق نقش روابط عمومی ها شاخصه هایی دارد، اظهار داشت: اطلاع رسانی بهنگام و امیدآفرین به جامعه و دقت، شفافیت و صحت در آنچه اعلام و منتشر می شود از مهم ترین شاخصه های کار روابط عمومی است که باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به برکت نظام جمهوری اسلامی، سازمان پزشکی قانونی حرف های زیادی برای گفتن دارد

به برکت نظام جمهوری اسلامی، سازمان پزشکی قانونی حرف های زیادی برای گفتن دارد