مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:302021-05-17پزشكي

بهره برداری از 3 طرح بهداشتی و درمانی سبزوار با حضور وزیر بهداشت


در مراسمی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سبزوار سه طرح بهداشتی و درمانی با 317 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، آیین افتتاح سه طرح بهداشتی و درمانی در مراسمی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بااعتبار 317 میلیارد ریال با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در حاشیه این مراسم گفت: امروز با حضور مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شاهد افتتاح و بهره برداری از سه پروژه در حوزه بهداشت و درمان سبزوار هستیم.

علیرضا مسلم اظهار کرد: فاز نخست اورژانس مرکز آموزشی، درمانی واسعی سبزوار با زیربنای یک هزار مترمربع  و هزینه ای بالغ بر 200 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی یادآور شد:  بخش ام.

آر.

آی  مرکز آموزشی، درمانی واسعی سبزوار با زیربنای 400مترمربع  و هزینه 65 میلیارد ریالی دومین طرحی بود که امروز به بهره برداری رسید.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بیان کرد: مرکز خدمات جامع سلامت همت آباد سبزوار نیز به عنوان سومین پروژه با زیربنای 900 مترمربع با صرف هزینه 52 میلیارد ریال افتتاح شد.

وی تأکید کرد: برای احداث و تکمیل این سه پروژه درمجموع 317 میلیارد ریال هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3 طرح بهداشتی و درمانی سبزوار با حضور وزیر بهداشت

بهره برداری از 3 طرح بهداشتی و درمانی سبزوار با حضور وزیر بهداشت