مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-17سياسي

رییسی: قوه قضاییه سال جاری با جدیت بیشتر اجرای سند تحول قضایی را پیگیری خواهد کرد


قوه قضاییه نیز در سال جاری با انگیزه و جدیت بیشتر و تلاش مضاعف اجرای سند تحول قضایی را پیگیری خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت ‎الله سید ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضاییه، با محکومیت حملات صهیونیست ها به مردم بی دفاع غزه گفت: اخبار نگران کننده‎ای که از وضعیت اسف‎بار مردم فلسطین می‎رسد، دل هر بیننده و شنونده‎ای را به درد می آورد.

رییس قوه قضاییه افزود: کشتار زنان و کودکان و تخریب ساختمان‎ها خصوصاً در مناطق پرجمعیت و ظلم و ستم به ساکنان غزه بار دیگر انفعال و بی عملی شورای امنیت سازمان ملل و نهادهای بین المللی در قبال مردم فلسطین را ثابت کرد.

آیت‎الله رییسی ادامه داد: این حوادث تلخ، مردم فلسطین را از استیفای حقوقشان توسط نهادهای مدعی حقوق بشر ناامیدتر کرده و نشان داد آمریکا و غربی‎ها که این جنایات در برابر چشم آنها انجام می شود، هیچ‎گاه گامی برای احقاق حقوق از دست رفته فلسطینی‎ها بر نمی دارند.

رییس دستگاه قضا بر همین اساس متذکر شد که مردم فلسطین باید با اتکال به خداوند و اعتماد به نفس و مقاومت و ایستادگی دشمن را پشیمان کرده و به عقب برانند .

عادی سازان روابط با رژیم صهیونیستی در خون کودکان و زنان فلسطینی شریکند  رییس قوه قضاییه خاطر نشان کرد: کشورهایی که دنبال عادی‎ سازی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: قوه قضاییه سال جاری با جدیت بیشتر اجرای سند تحول قضایی را پیگیری خواهد کرد

رییسی: قوه قضاییه سال جاری با جدیت بیشتر اجرای سند تحول قضایی را پیگیری خواهد کرد