مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-17اجتماعي

پذیرش 120 دانشجو از مهرماه در دانشکده مذاهب اسلامی خراسان شمالی


استاندار خراسان شمالی راه اندازی دانشکده مذاهب اسلامی در استان را گام مهمی در مسیر اعتلای علم و دانش دینی ذکر کرد و گفت: این دانشکده به مرکزیت بجنورد می تواند چندین استان دیگر همچون استانهای خراسان رضوی و گلستان را پوشش دهد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی راه اندازی دانشکده مذاهب اسلامی در استان را گام مهمی در مسیر اعتلای علم و دانش دینی ذکر کرد و گفت: این دانشکده به مرکزیت بجنورد می تواند چندین استان دیگر همچون استانهای خراسان رضوی و گلستان را پوشش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی شجاعی، روز دوشنبه، 27 اردیبهشت ماه در نشست راه اندازی دانشکده مذاهب اسلامی استان افزود: با توجه به اینکه از مهر ماه امسال 120نفر پذیرش دانشجو در این دانشکده انجام می شود تمام تعهدات از جمله مباحث ساختمان، امکانات ، تجهیزات و اعتبارات را در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد.

وی افزود:با توجه به اینکه بحث راه اندازی این دانشکده از سوی حجت الاسلام والمسلمین نوری یک ماه پیش مطرح شد لذا پیگیری های لازم برای جذب دانشجو صورت گرفت تا مقدمات راه اندازی آن را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید نواقص کار را برطرف کرد، تصریح کرد: برای شروع یک پروژه ای که در مسیر توسعه استان است نباید نگران آینده بود زیرا در این صورت نباید پروژه ای تاکنون شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 120 دانشجو از مهرماه در دانشکده مذاهب اسلامی خراسان شمالی

پذیرش 120 دانشجو از مهرماه در دانشکده مذاهب اسلامی خراسان شمالی