مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-17حوادث

کشف 10تن روغن خوراکی قاچاق در ایرانشهر


فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر سیستان وبلوچستان از کشف 10 تن روغن مایع خوراکی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر سیستان وبلوچستان از کشف 10 تن روغن مایع خوراکی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حسن کیخا اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در محور ایرانشهر-بزمان به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن 10 تن روغن مایع خوراکی فاقد مدارک لازم را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: ارزش تقریبی این محموله توسط کارشناسان اداره گمرک استان 5 میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ کیخا خاطر نشان کرد: در این رابطه 2 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی با اشاره به اینکه پدیده قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می شود از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10تن روغن خوراکی قاچاق در ایرانشهر

کشف 10تن روغن خوراکی قاچاق در ایرانشهر