مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-17ورزشي

فدراسیون اسکیت نگاه استراتژیک به استان اصفهان دارد


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: استان اصفهان از استان های صاحب سبک و پرافتخار در اسکیت کشور است و فدراسیون نگاه استراتژیکی به استان اصفهان دارد.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: استان اصفهان از استان های صاحب سبک و پرافتخار در اسکیت کشور است و فدراسیون نگاه استراتژیکی به استان اصفهان دارد.

سیدمحمد طباطبایی، امروز(دوشنبه 27 اردیبهشت ماه) در مجمع انتخاباتی هیئت اسکیت استان اصفهان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل اسکیت استان اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان با توجه به پتانسیلی که در نیروی انسانی خوب و با تجربه در رشته اسکیت دارد از استان های صاحب سبک و افتخار آفرین در این رشته است که تاکنون افتخارات زیادی در عرصه ملی و بین المللی کسب کرده است.

وی افزود: این ظرفیت ها موجب شده تا نگاه فدراسیون نگاهی با برنامه و استراتژیک باشد و بیشتر شهرستان ها و باشگاه های استان اصفهان فعالیت های بسیار خوبی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با خطاب قرار دادن رییس جدید هیئت اسکیت، گفت: رییس جدید هیئت باید در اجرایی کردن و عملیاتی کردن برنامه های استان و فدراسیون تلاش کند و تمام خانواده اسکیت نیز ایشان را همراهی کنند تا همچون گذشته و حتی بهتر در مسیر رشد و توسعه و افتخارآفرینی اسکیت گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون اسکیت نگاه استراتژیک به استان اصفهان دارد

فدراسیون اسکیت نگاه استراتژیک به استان اصفهان دارد