مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-17اقتصادي

کاهش 33 درصدی بستری ها و فوتی ها در استان اصفهان


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: نمودار کرونا در استان با شیب تند در حال نزولی شدن است به طوری که تعداد بستری ها و فوتی ها نسبت به گذشته 33 درصد کاهش داشته است.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: نمودار کرونا در استان با شیب تند در حال نزولی شدن است به طوری که تعداد بستری ها و فوتی ها نسبت به گذشته 33 درصد کاهش داشته است.

حجت الله غلامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: محدودیت های پنجگانه طرح جامع هوشمند تا آخر هفته جاری ادامه دارد و با توجه به اینکه کل استان در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارد محدودیت های مربوط به شهرهای نارنجی اعمال می شود که بر این اساس مشاغل گروه یک و 2 می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: هم اکنون 3 شهرستان خور و بیابانک، برخوار و بویین میاندشت در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و مابقی شهرستان های استان اصفهان در وضعیت نارنجی قرار دارند که احتمالاً تا پایان هفته تعداد بیشتری از شهرهای استان زرد می شوند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، گفت: نمودار کرونا در استان با شیب تند در حال نزولی شدن است به طوری که تعداد بستری ها و فوتی ها نسبت به گذشته 33 درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 33 درصدی بستری ها و فوتی ها در استان اصفهان

کاهش 33 درصدی بستری ها و فوتی ها در استان اصفهان