مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-17ورزشي

نصیرزاده مدال افتخار به گردن علی نژاد انداخت


مهدی نصیرزاده در دیدار خود با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، نشان افتخار اهدایی از سوی رافائل سانتونخا، رییس اسپانیایی فدراسیون جهانی بدنسازی را تقدیم مهدی علی نژاد کرد.

- مهدی نصیرزاده در دیدار خود با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، نشان افتخار اهدایی از سوی رافائل سانتونخا، رییس اسپانیایی فدراسیون جهانی بدنسازی را تقدیم مهدی علی نژاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد فعالیت های 120 روزه فدراسیون بدنسازی در دوره جدید مدیریتی را قابل قبول دانست و گفت: بدنسازی در کشور ما ورزش پرمخاطب و باپتانسیلی است و ایران در اکثر رشته های تحت پوشش این فدراسیون از قدرت های برتر جهان است.

وی افزود: قطعا برای وزارت ورزش و جوانان جنبه مدال آوری در کنار ورزش سالم و پاک اهمیت دارد.

فدراسیون بدنسازی در این زمینه هم موفق عمل کرده است و کسب مدال ورزش پاک در ادوار گذشته از سوی فدراسیون جهانی مبین همین نکته است.

علی نژاد همچنین با اشاره به سفر رییس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ در دهه اول خرداد ماه به ایران گفت: سفر این مقام بلندپایه و حضور رییس فدراسیون جهانی بدنسازی در فروردین ماه در تهران، کسب کرسی بین المللی کشورمان در تشکیلات آسیایی و جهانی و امضای تفاهم نامه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصیرزاده مدال افتخار به گردن علی نژاد انداخت

نصیرزاده مدال افتخار به گردن علی نژاد انداخت