مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-17ورزشي

نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل می کنیم/ اصفهان پایگاه تیم های ملی می شود


از اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت اسکیت استان اصفهان قول می گیریم که در پایان دوره چهار ساله مدیریت کرم پور، شهرِ اصفهان یک پیست 200 متر استاندارد داشته باشد و میزبان مسابقات بین المللی شود.

- ایسنا/اصفهان رییس فدراسیون اسکیت گفت: از اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت اسکیت استان اصفهان قول می گیریم که در پایان دوره چهار ساله مدیریت کرم پور، شهرِ اصفهان یک پیست 200 متر استاندارد داشته باشد و میزبان مسابقات بین المللی شود.

بهمن محمدرضایی، امروز (دوشنبه- 27 اردیبهشت ماه) در مجمع انتخابات هیئت اسکیت استان اصفهان، اظهار کرد: آقای کرم پور برای چهار سال آینده ناخدای کشتی طوفان زده ای شده اید که زحمات زیادی برای آن کشیده شده است، اعضای مجمع مطمئن باشند کرمپور یا اکبری انتخاب می شدند برای فدراسیون فرقی نمی کرد و فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان حمایت خود را از هیئت جدید خواهند داشت.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل قهرمانان و نیروی انسانی استان اصفهان، گفت: فدراسیون سعی می کند استان اصفهان را به عنوان پایگاه اصلی تیم های ملی خود انتخاب کند.

اصفهان یکی از مکان هایی است که امیدواریم بتوانیم اردوهای تیم ملی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم های ملی را در آن برگزار کنیم و از ظرفیت و توانایی فنی و مدیریتی که در این استان وجود دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل می کنیم/ اصفهان پایگاه تیم های ملی می شود

نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل می کنیم/ اصفهان پایگاه تیم های ملی می شود