مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-17اقتصادي

چین مقصد جدید فولاد ایرانی؟


وزارت صمت روز گذشته اعلام کرد که صادرات شمش فولاد آزاد شده است و حالا بخش خصوصی به دنبال پیدا کردن بازارهای بین المللی برای فروش این محصول است.

- وزارت صمت روز گذشته اعلام کرد که صادرات شمش فولاد آزاد شده است و حالا بخش خصوصی به دنبال پیدا کردن بازارهای بین المللی برای فروش این محصول است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ماه های گذشته دولت به منظور مدیریت بازار داخلی، کاهش خام فروشی و تضمین بازگشت ارز، محدودیت ها و ممنوعیت هایی را بر سر صادرات برخی کالاها به خارج از کشور وضع کرده که با بهبود نسبی شرایط بار دیگر امکان صادرات آنها فراهم شده است.

روز گذشته نیز وزارت صمت در مجوزی جدید اعلام کرد که صادرات شمش فولاد مجاز خواهد بود.

به این ترتیب یکی از مهم ترین محصولات تولیدی ایران بار دیگر امکان عرضه به بازارهای جهانی را خواهد داشت و بخش خصوصی به دنبال پیدا کردن بازاری برای انتقال این محصولات است.

هرچند در سال های گذشته چین خود به عنوان یکی از بزگرترین تولیدکننده های فولاد جهان شناخته شده و در این عرصه ظرفیت تولید بسیار گسترده ای دارد اما به نظر می رسد بازار واردات این کشور به روی شرکت های ایرانی باز است و حتی می توان در این حوزه از تعرفه ترجیحی برای تجارت نیز استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین مقصد جدید فولاد ایرانی؟

چین مقصد جدید فولاد ایرانی؟