مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-17سياسي

برای بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها به مراجع قانونی استناد می کنیم


رییس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: مراجع ما در روند بررسی صلاحیت ها، مراجع قانونی است و از این رو مجلس اصرار دارد به مدارک و مستنداتی که مراجع برای ما ارسال می کند، - استناد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، قرار شده است تا شعب اخذ رأی افزایش پیدا کند و از این رو مردم بدانند جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

رییس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها درباره برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراها، تصریح کرد: 30 هزار صندوق برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک در 10 هزار شعبه وجود دارد، در صورتی که ما 70 هزار شعبه اخذ رأی داریم و در 8 کلانشهر و 16 مرکز استان صندوق های اخذ رأی الکترونیکی مستقر خواهند بود.

کاظمی بیان کرد: در بحث رد صلاحیت ها مباحثی مطرح بوده از جمله اینکه در 21 شهر به دلیل رد صلاحیت های هیئت های اجرایی، برگزاری انتخابات از حد نصاب گذشته است.

از این رو، ما زمانی آمار نهایی را اعلام می کنیم که نتیجه بررسی هییت نظارت به اتمام برسد اما این موضوع نیز دقیق نیست و تاکنون با بررسی های صورت گرفته این 21 شهر به 8 شهر رسیده است.

وی ادامه داد: مراجع ما در روند بررسی صلاحیت ها، مراجع قانونی است و از این رو مجلس اصرار دارد به مدارک و مستنداتی که مراجع برای ما ارسال می کند، استناد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها به مراجع قانونی استناد می کنیم

برای بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها به مراجع قانونی استناد می کنیم