مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-17اقتصادي

آنچه در شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد گذشت/ آیا مصالح ساختمانی استان بی کیفیت است؟


در نشست شورای فنی، در خصوص کیفیت مصالح ساختمانی بحث و مقرر شد واحدهایی که پروانه بهره برداری و تولیدی ندارند هر چه سریعتر اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، بهمن رحمتی در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص بی کیفیتی مصالح ساختمانی گفت: بی کیفیت مصالح ساختمانی تنها مختص استان کهگیلویه و بویراحمد نیست و در کل کشور با این مشکل مواجه هستیم.

مدیرکل استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کیفیت مصالح ساختمانی استان نسبت به سایر استان ها بهتر است، افزود: اگر بی کیفیتی در مصالح ساختمانی استان وجود داشته باشد متعلق به واحدهایی است که مجوز تولید و بهره برداری ندارند این واحدها مصالح بی کیفیت تولید می کنند و به استاندارد، شورای فنی و سازمان صمت هم پاسخگو نیستند.

وی بیان کرد: این واحدها در ابتدا باید به قانون تمکین کرده و پروانه بهره برداری و مجوز تولید دریافت کنند، در شورای فنی دی ماه گذشته تاکنون 18 واحد مصالح ساختمانی غیراستاندارد پلمب شد اما به کارگروه رفع موانع تولید ارجاع داده شدند.

این مسئول عنوان کرد: مصالح ساختمانی به گروه های الف و ب تقسیم شدند و مقرر شد گروه الف تا پایان خرداد  و گروه ب تا پایان مرداد  آزمایشگاه کنترل کیفیت خود را راه اندازی کنند تا کیفیت مصالح ساختمانی آنها روزانه کنترل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد گذشت/ آیا مصالح ساختمانی استان بی کیفیت است؟

آنچه در شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد گذشت/ آیا مصالح ساختمانی استان بی کیفیت است؟