مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-17اقتصادي

بخشنامه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال 1400 صادر شد


براساس بخشنامه صادر شده از ابتدای سال جاری تمامی مستمری های بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان مشمول قانون تامین اجتماعی که تا پایان سال 1399 برقرار شده است.

- .

براساس بخشنامه صادر شده از ابتدای سال جاری تمامی مستمری های بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان مشمول قانون تامین اجتماعی که تا پایان سال 1399 برقرار شده است، به ترتیب برای دریافت کنندگان تا حداقل مستمری، به میزان 39درصد و برای سایر سطوح بالاتر از حداقل مستمری به میزان 26درصد به علاوه مبلغ ثابت  248 هزار و 355 تومان افزایش می یابد.

بر اساس مصوبات شورای عالی کار، حداقل میزان مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و بازماندگان ماهیانه مبلغ 2 میلیون و 655 هزار و 495 تومان تعیین می شود.

مجموع آیتم های مبلغ مستمری سال 1399، مبلغ متناسب سازی، ضریب ترغیب و تفاوت تطبیق ناشی از اجرای متناسب سازی مرحله اول حقوق مستمری بگیران، مبنای اعمال افزایش مستمری ماده 96 قانون در سال جاری خواهد بود.

کمک های جنبی به موجب ضوابط قانونی و مفاد بودجه سنواتی سازمان سازمان تأمین اجتماعی کمک های جنبی تحت عنوان حق سنوات؛ عائله مندی، اولاد و همسر متکفل فرزند و همچنین کمک هزینه مسکن و کمک هزینه تأمین معیشت به مستمری بگیران این سازمان پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال 1400 صادر شد

بخشنامه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال 1400 صادر شد