مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-17سياسي

بیانیه انتخاباتی رسول منتجب نیا


دبیرکل حزب اصلاح طلب جمهوریت ایران اسلامی و کاندیدای دوره سیزدهم ریاست جمهوری در بیانیه ای انتخاباتی، به بیان برخی دیدگاه های خود درباره مسائل مهم کشور پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای بیانیه انتخاباتی رسول منتجب نیا خطاب به مردم آمده است: پس از درخواست مؤکد صدها تن از نخبگان، دلسوزان ملت، فعالین سیاسی و جوانان، در آخرین ساعت برای خدمت به شما و به زعم خویش، اصلاح و سامان دادن امور اجرایی کشور، خود را در معرض رأی و انتخاب شما قرار دادم و در این مرحله پاره ای از دیدگاه های خود را عرضه می کنم.

میهن عزیز ما ایران از یک سو جزو غنی ترین و ثروتمندترین کشورهای جهان شمرده می شود و از سوی دیگر روز به روز مشکلات اقتصادی و مضایق معیشتی مردم بیشتر می گردد.

مردم ایران از نظر هوش و استعداد در جهان سرآمد هستند و با کمال تأسف بسیاری از نیروهای لایق و کارآمد، یا منزوی و خانه نشین شده اند یا به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند.

ساختار نظام جمهوری اسلامی، آن گونه که بنیان گذاران آن ترسیم کردند و مردم به آن رأی دادند، قابل دفاع و البته نیازمند به اصلاح و تکمیل است و قانون اساسی، جزء مردمی ترین و جامع ترین قوانین و دارای ظرفیت بسیار بالایی است؛ هر چند به شهادت خود آن قانون، نیاز به بازنگری و ترمیم در مقاطع مناسب زمانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه انتخاباتی رسول منتجب نیا

بیانیه انتخاباتی رسول منتجب نیا