مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-17اقتصادي

صادرات بیش از یک میلیون تن کالا از بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: سال گذشته با وجود مشکلات ناشی از بیماری کرونا بالغ بر یک میلیون و 250 هزار و 97 تن کالا از بازارچه های استان به کشورهای همسایه صادرات شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: سال گذشته با وجود مشکلات ناشی از بیماری کرونا بالغ بر یک میلیون و 250 هزار و 97 تن کالا از بازارچه های استان به کشورهای همسایه صادرات شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ماندانا زنگنه در نشست مبادلات مرزی استان که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد افزود: طی دو سال گذشته به دلیل وجود بیماری کرونا فعالیت های مرزی دچار مشکل شد و طی مدتی مرزهای استان بسته بودند و پس از آن در گاهی مواقع به طور یک روز در میان فعالیت داشتند که با این وجود سال 99 میزان قابل توجهی صادرات از بازارچه های استان صورت گرفت.

وی بیان کرد: در بخش واردات هم سال گذشته از طریق بازارچه های مرزی استان بالغ بر 1483 تن واردات کالا انجام شد که واردات 2018 رأس گاو و گوساله، 2147 نفر شتر و 269 رأس گوسفند از این جمله بودند و سبب شد تا در مجموع درآمد بازارچه های مرزی استان در سال 99 نسبت به سال 98 رشد 100 درصدی به خود بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بیش از یک میلیون تن کالا از بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان

صادرات بیش از یک میلیون تن کالا از بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان