مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-17اقتصادي

قمی ها 550 میلیون تومان فطریه پرداخت کردند


معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم گفت: قمی ها 550 میلیون تومان زکات فطره و کفارات به پایگاه های ثابت و سیار و درگاه های الکترونیک کمیته امداد استان پرداخت کردند.

- سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم با بیان اینکه این استان قبل از اعلام رؤیت هلال ماه شوال تمهیدات لازم را برای جمع آوری فطریه و کفارات مردم پیش بینی کرده بود گفت: زکات فطره و کفارات هم استانی های عزیز از همان ساعات ابتدایی اعلام عید سعید فطر در پایگاههای ثابت و سیار حرم مطهر، جمکران، مساجد، مراکز نیکوکاری و مصلاهای برگزاری نماز عید، جمع آوری و به پنج درگاه الکترونیک معرفی شده واریز شد.

وی با اشاره به شرایط خاص و اعتقادات مردم این استان در پرداخت زکات فطریه و کفارات گفت: قمی ها در روزهای اول و دوم عید فطر 550 میلیون تومان زکات فطره و کفارات به پایگاه های ثابت و سیار و درگاه های الکترونیک کمیته امداد استان پرداخت کردند.

میره ای عنوان کرد: از این میزان بالغ بر 417 میلیون تومان زکات فطریه عام و سادات است و مابقی آن کفارات عمد و غیر عمد بوده است.

وی با بیان اینکه همچنان درگاه های الکترونیک این نهاد به منظور دریافت فطریه و کفارات مردم خیر استان قم فعال است، تاکید کرد: شماره گیری کد دستوری #50258877* با تلفن های همراه از درگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی ها 550 میلیون تومان فطریه پرداخت کردند

قمی ها 550 میلیون تومان فطریه پرداخت کردند