مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-05-17سياسي

نیروهای جهادگر و کارآمد انقلابی مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد گفت: در حمایت از نامزدها، خط و خطوط سیاسی مدنظر ما نیست بلکه نیروهای کارآمد انقلابی مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند.

- با اشاره به اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از برخی نامزدها برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر دعوت کرده و از آنها حمایت می کند، اظهار داشت: در این زمینه نیروهای انقلابی و اهل کار جهادی که در سابقه عملکردی آنها نقطه سیاهی وجود نداشت باشد، مدنظر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان یزد بوده است.

وی عنوان کرد: در این زمینه تنها خط و خطوط سیاسی مدنظر شورا نبوده و دعوت ما از نیروهای انقلابی و جهادی حتی با رای گیری اعضای شورای ائتلاف بوده است.

حداد ادامه داد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بر اساس صلاحیت تخصصی و تدینی، نیروهای کارآمد انقلابی را دعوت به حضور در انتخابات کرده و از آنها نیز در فرآیند برگزاری انتخابات حمایت خواهد کرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد با بیان اینکه کار شوراهای شهر، کار مردمی و خدمتگزاری به مردم است، لازم است افرادی وارد وادی رقابت شوند که توانایی خدمتگزاری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای جهادگر و کارآمد انقلابی مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

نیروهای جهادگر و کارآمد انقلابی مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب