مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-05-17اقتصادي

دو ابزار مالی صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شتابدهنده ها


معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به فعالیت 109 شتابدهنده دانش بنیان در کشور گفت: صندوق نوآوی با استفاده از دو ابزار تسهیلات و طرح هم سرمایه گذاری از آنها حمایت می کند.

- معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به فعالیت 109 شتابدهنده دانش بنیان در کشور گفت: صندوق نوآوی با استفاده از دو ابزار تسهیلات و طرح هم سرمایه گذاری از آنها حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سیاوش ملکی فر امروز در مراسم رونمایی از سلسله رویدادهای پیوند؛ معرفی استارت آپ های حوزه زیستی و مسکن که به صورت مجازی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، تعداد شتابدهنده های دانش بنیان را 109 مورد عنوان کرد و افزود: این شتابدهنده ها در حوزه های مختلف در استان های کشور راه اندازی شده اند و وظیفه آنها عبور دادن شرکت های دانش بنیان از دره مرگ است.

وی با بیان اینکه بر این اساس ما برنامه ریزی های متنوعی را برای شتابدهنده ها داریم، اظهار کرد: ما در این حمایت ها سعی داریم بدون مداخله بخش دولتی آنها را تقویت کنیم.

ملکی فر اضافه کرد: شتابدهنده ها زمینه را برای جذب تیم های فناوری که دارای ایده های نوآوری هستند، فراهم می کنند و تیم های فناور در این مراکز پس از طی کردن مراحل مختلف به سرمایه گذاران معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو ابزار مالی صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شتابدهنده ها

دو ابزار مالی صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شتابدهنده ها